Hírek
2013. Július 17. 05:00, szerda |
Belföld
Forrás: orientpress
Több száz ügyfélpanasz érkezett a szolgáltatókra

Számos kifogással éltek az elmúlt negyedévben a hírközlési biztoshoz forduló ügyfelek. Sok probléma adódott a számlákkal, de többen az ügyfélszolgálatokkal is elégedetlenek voltak, a számhordozással azonban nem volt gond. Az elmúlt három hónapban összesen 313 panasz érkezett a média- és hírközlési biztoshoz hírközlési ügyekben − tudta meg a Napi Gazdaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól.
A szolgáltatók magatartását kifogásoló 139 panaszbeadvány megoszlása tükrözi piaci részesedésük arányát. Számlázási gyakorlat miatt több tucat beadvány érkezett, leginkább tartalmi, formai kifogásokkal, az előfizetők elsősorban a számlán szereplő összegeket, illetve számukra ismeretlen tételeket kifogásolták. Sokan panaszkodtak amiatt is, hogy az ügyfélszolgálatokon nem kaptak megfelelő tájékoztatást, hosszú volt a várakozási idő vagy elérhetetlen az ügyfélszolgálat, illetve nem volt egyértelmű a kapott információ. Az ügyfelek szerint a szolgáltatói válaszlevelek rendkívül szűkszavúak, ami azt a benyomást kelti, hogy a szolgáltató nem kíván érdemben foglalkozni problémájukkal. Tizenketten azért fordultak a biztoshoz, mert szerintük a szolgáltató nem teljesíti az új díjcsomagban vállalt szolgáltatást, például továbbra is a korábbi díjcsomag szerinti sávszélességet vagy csatornakiosztást biztosítja, illetve aszerint számláz, de olyan is előfordul, hogy a szolgáltató a régi és az új szolgáltatás díját is kiszámlázta. Szintén 12 panasz érkezett amiatt, hogy a szolgáltató a kedvezményeket nem érvényesíti, vagy továbbra is a korábban igénybe vett díjcsomag szerint számláz. Az NMHH szerint általában a szolgáltató adminisztrációs hibája okozza az érdeksérelmet, amely hibát a szolgáltatók rövid időn belül orvosolják és jellemzően kompenzációt is biztosítanak az előfizetőnek.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 26. 07:45, kedd | Belföld
Navracsics Tibor szerint a fejlesztéspolitika és az önkormányzatok együttműködése nem pártalapú
A fejlesztéspolitika és az önkormányzatok közötti együttműködés nem képzelhető el pártalapon
2025. Augusztus 26. 07:45, kedd | Belföld
Megkezdődött a Keleti pályaudvar négy héten át tartó felújítása
2025. Augusztus 26. 07:42, kedd | Belföld
Gulyás Gergely: szeptember 1-jén indul az Otthon Start fix 3 százalékos lakáshitel
Szeptember 1-jén indul az Otthon Start fix 3 százalékos lakáshitel, hétfő este pedig megjelenik az a kormányrendelet is, amely megteremti a program összhangját a családi otthonteremtési kedvezményekkel
2025. Augusztus 25. 07:50, hétfő | Belföld
HM: külföldi katonai konvoj halad át Magyarországon a Röszke-Hegyeshalom útvonalon
Külföldi katonai konvoj halad át Magyarországon a Röszke-Hegyeshalom útvonalon – közölte a Honvédelmi Minisztérium (HM) vasárnap az MTI-vel.