Városlista
2025. november 27, csütörtök - Virgil

Hírek

2012. Október 18. 05:00, csütörtök | Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség

Nem a gyűrű, hanem a fülbevaló a legfontosabb a nőknek

Nem a gyűrű, hanem a fülbevaló a legfontosabb a nőknek

Egy hazai kutatás arra kereste a választ, hogy mely ékszereket viselnek a magyar hölgyek a leggyakrabban. Kiderült, hogy nem gyűrű, hanem fülbevaló az, amely nélkül kevesen lépnek ki az utcára.

A Pandora ékszermárka megbízásából végzett piackutatás szerint a 18 és 59 év közötti magyar nők több mint kétharmada (67 százalék) visel fülbevalót a hét legalább öt napján. Gyűrűt ugyanilyen gyakorisággal a nők 54 százaléka hord. A rangsort a nyaklánc (41 százalék), az óra (27 százalék), majd a karkötő (20 százalék) követi, azonban tíz nőből egy szinte soha nem visel ékszert.

A fülbevaló korosztálytól, lakóhelytől és képzettségtől függetlenül a legkedveltebb, így bármikor jó ajándék lehet egy ékszert viselő hölgy számára.
A kutatásból az is kiderült, hogy a kor előrehaladtával a hölgyek egyre kevesebb ékszert viselnek, és leginkább fülbevalót hordanak. Míg a gyűrű a 30‒39 évesekre, addig az órák és karkötők viselése főként a 18‒29 éves korosztályra jellemző.

Az ékszerek népszerűsége településtípusonként is eltér, ugyanis a városban élőkre jóval jellemzőbb az óraviselés, viszont kisebb arányban hordanak gyűrűt vidéken élő nőtársaiknál.

„Ékszert legtöbben megszokásból vagy a mindennapi viselet kiegészítőjeként hordanak” – nyilatkozta Simon Zsuzsa, a Pandora ékszergyártó magyarországi értékesítési vezetője, aki hozzátette, hogy ugyanakkor egyre többen keresnek olyan egyedi és minőségi ékszert, ami hétköznap is hordható, és kifejezi viselője egyéniségét.

A kutatás az NRC Netpanel omnibuszos felmérésben, online adatfelvétellel készült, és a 18‒59 éves női lakosságot prezentálja korcsoport, végzettség és lakóhelytípus jellemzői alapján.

Ezek érdekelhetnek még

2025. November 27. 07:39, csütörtök | Életmód

Öthetes kikapcsolási moratóriumot hirdetett az MVM

Az ünnepi időszakra időzítve, több mint öthetes kikapcsolási moratóriumot hirdet lakossági ügyfelei számára az MVM - közölte a társaság a Facebook-oldalán szerdán.

2025. November 26. 07:28, szerda | Életmód

Karamellizált fehércsokoládéval bevont kekszes-karamellás édesség lett az év szaloncukra

A soltvadkerti Szent Korona cukrászda által készített karamellizált fehércsokoládéval bevont, Lotus kekszes karamellás szaloncukor nyerte az idei Év Szaloncukra versenyt.

2025. November 25. 06:47, kedd | Életmód

Felállították az ország karácsonyfáját az Országház előtt

2025. November 24. 07:25, hétfő | Életmód

Tartja vezető helyét a Toyota a magyarországi újautó-piacon

A Toyota mintegy 14 ezer autót adott el az idén október végéig a magyarországi újautó-piacon, az év végéig eladásai elérhetik a 17 ezret is, ezzel várhatóan megtartja első helyét a márkák között.