Hírek
2012. Szeptember 15. 05:00, szombat |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Balogh: a tornaórák sikere csak a kreativitáson múlik
A mindennapos testnevelés célja az egészségesebb életmódra nevelés mellett a tömegsport bázisának szélesítése, így az egyesületeknek is nagyobb lehet a merítése, hiszen könnyebben felszínre kerülhetnek tehetségek, mindez pedig az élsport helyzetét is javíthatja – mondta a sportügyekért felelős miniszterelnöki tanácsadó a közrádióban.
Az egykori öttusázó, Balogh Gábor hangsúlyozta: a Magyar Diáksport Szövetség a mindennapos testneveléshez módszertani segítséget is ajánlott az államtitkárságnak, hogy a gyerekek és a pedagógusok is motiváltabbak legyenek. A napi 40-45 perces mozgás rendkívül fontos, az pedig, hogy a gyerek szívesen megy-e, csak szakemberek kreativitásán múlik, még a közparkokban is lehet olyan gyakorlatokat összeállítani, amiket élveznek a gyerekek– tette hozzá a szakember.
A magyarok nagyon jó paralimpiai szerepléséről szólva az eseményeket a helyszínen végigkísérő főtanácsadó azt mondta: az épek versenyén elért kiváló magyar eredmények okozta eufória átragadt a később versenybe szálló parasportosokra is, akik nagyon élvezték a megmérettetést. A szakember egyébként úgy látja, a paralimpiai versenyek egyre népszerűbbek, és az EU is egyre többet foglalkozik hátrányos helyzetű sportolókkal.
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 26. 07:28, szerda | Életmód
Karamellizált fehércsokoládéval bevont kekszes-karamellás édesség lett az év szaloncukra
A soltvadkerti Szent Korona cukrászda által készített karamellizált fehércsokoládéval bevont, Lotus kekszes karamellás szaloncukor nyerte az idei Év Szaloncukra versenyt.
2025. November 25. 06:47, kedd | Életmód
Felállították az ország karácsonyfáját az Országház előtt
2025. November 24. 07:25, hétfő | Életmód
Tartja vezető helyét a Toyota a magyarországi újautó-piacon
A Toyota mintegy 14 ezer autót adott el az idén október végéig a magyarországi újautó-piacon, az év végéig eladásai elérhetik a 17 ezret is, ezzel várhatóan megtartja első helyét a márkák között.